• سه شنبه ١٩ دی ١٤٠٢-١٢:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٦٠
در دویست و هفتمین جلسه شورا:8-207

سروری نماینده شورا در کمیته اعطای نشان شهروندی شد

در جریان انتخاب يك نفر نماينده شورای شهر به عنوان یکی از شخصيت هاي صاحب نظر در حوزه هاي مأموريتي، پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران با رأی اکثریت اعضای شورای شهر به عضویت کمیته اعطای نشان شهروندی درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با برگزاری دویست و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران و در پی اعلام انصراف نرجس سلیمانی به عنوان عضو اعطای نشان شهروندی، موضوع " انتخاب يك نفر نماينده شورا (جايگزين) از شخصيت هاي صاحب نظر در حوزه هاي مأموريتي موضوع بند "چ" ذيل تبصرده دوم (2) مصوبه «اصلاحيه مصوبه اعطاي نشان هاي شهروندي» در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت.
در جریان بررسی این دستور، نرجس سلیمانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی اظهار کرد که کمیسیون مذکور، آقای پرویز سروری، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران و عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا، را بعنوان فرد جایگزین در این کمیته انتخاب کرده است.
در پایان و در جریان انتخاب يك نفر نماينده شورا به عنوان یکی از شخصيت هاي صاحب نظر در حوزه هاي مأموريتي پرویز سروری با رأی اکثریت اعضای شورای شهر به عضویت کمیته اعطای نشان شهروندی درآمد. 
به همین ترتیب یک نفر نماينده شورا نیز جهت عضويت در یکی از هيئت‌های حل اختلاف مالياتی «موضوع بند سوم (3) ماده دويست و چهل و چهار (244 ) قانون ماليات‌های مستقيم» به پيشنهاد كميسيون برنامه و بودجه انتخاب شد.
محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه نمایندگان شورا در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی پیش از این انتخاب شده‌اند، توضیح داد: با توجه به انصراف یکی از نمایندگان در یکی از هیئت‌های حل اختلاف، کمیسیون به منظور جایگزینی این نماینده، بصیر موحدی، کارمند رسمی اداره کل تشخیص و وصول درآمد را معرفی کرده است. 
در نهایت پیشنهاد کمیسیون با اکثریت آرای موافق اعضاء پذیرفته شده و بصیر موحدی به عنوان نماینده شورا در یکی از هیئت‌های حل اختلاف انتخاب شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: